+855 23 43 00 63

22

Jan, 2020

ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច នាំមុខ ក្នុងការអនុវត្តនីតិវិធីតម្រង់ទិសថ្មីតាមប្រព័ន្ធ FMIS ទាំងស្រុងនៅក្នុងឆ្នាំ២០២០នេះ

ដោយ៖: | Tags: | មតិយោបល់: 0

នាថ្ងៃ ពុធ ១៣ រោច ខែ បុស្ស ឆ្នាំ កុរ ឯកស័ក ព.ស. ២៥៦៣ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ២២ ខែ មករា ឆ្នាំ ២០២០ ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច     និងហិរញ្ញវត្ថុ បានរៀបចំសិក្ខាសាលាពិគ្រោះយោបល់ស្តីពី “នីតិវិធីអនុវត្តការងារនៅក្នុងប្រព័ន្ធបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មានសម្រាប់ការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុសាធារណៈ (FMIS)” ក្រោមអធិបតីភាព ឯកឧត្តមបណ្ឌិតសភាចារ្យ ហ៊ាន សាហ៊ីប រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ និង ជាប្រធានក្រុមការងារគ្រប់គ្រងគម្រោង FMIS តំណាងដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់ ឯកឧត្តមអគ្គបណ្ឌិតសភាចារ្យ  អូន ព័ន្ធមុនីរ័ត្ន ឧបនាយករដ្ឋមន្រ្តី រដ្ឋមន្រ្តី ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ ដែលមានការចូលរួមពីថ្នាក់ដឹកនាំ និង មន្រ្តីនៃក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ និង ក្រសួង-ស្ថាប័នទាំងអស់ ដែលបាននិងកំពុងប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធ FMIS រួមទាំងតំណាងដៃគូអភិវឌ្ឍន៍ សរុបប្រមាណ៣៥០ រូប។ គោលបំណងនៃការរៀបចំឱ្យមានសិក្ខាសាលាពិគ្រោះយោបល់នេះគឺ ទី១-ផ្សព្វផ្សាយនូវការដាក់ឱ្យអនុវត្តសាកល្បងនីតិវិធីតម្រង់ទិសថ្មីតាមប្រព័ន្ធ FMIS លើការទូទាត់ចំណាយបៀវត្ស និង ទូទាត់ត្រង់ដែលមានវេទយិតភាពទាបក្នុងក្របខណ្ឌក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ នៅឆ្នាំ ២០២០ នេះ និង បន្តជំរុញការអនុវត្តទៅកាន់ក្រសួង-ស្ថាប័នផ្សេងៗទៀតនៅឆ្នាំបន្តបន្ទាប់, ទី២-ប្រមូលធាតុចូលគន្លឹះបន្ថែមពីក្រសួង-ស្ថាប័ន និង ដៃគូអភិវឌ្ឍន៍លើការរៀបចំផែនការយុទ្ធសាស្រ្តតម្រង់ទិសនីតិវិធី    អនុវត្តការងារឆ្នាំ២០២០-២០២៥ ឱ្យកាន់តែល្អ និង គ្រប់ជ្រុងជ្រោយ និង បន្ស៊ីគ្នាជាមួយនឹងផែនការយុទ្ធសាស្ត្រគ្រប់គ្រងការផ្លាស់ប្តូរប្រកបដោយភាពប្រទាក់ក្រឡាគ្នា មុននឹងអនុម័តដាក់ឱ្យអនុវត្តដោយ ឯកឧត្តមអគ្គបណ្ឌិតសភាចារ្យឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី នៅក្នុងឆ្នាំ ២០២០ នេះ។ ឯកឧត្តមបណ្ឌិតសភាចារ្យ ហ៊ាន សាហ៊ីប មានប្រសាសន៍ឱ្យដឹងថា ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ នឹងដើរតួជាស្ថាប័ននាំមុខ និង ដំបូងគេ ក្នុងការអនុវត្តនីតិវិធីតម្រង់ទិសថ្មីតាមប្រព័ន្ធ FMIS ទាំងស្រុងនៅក្នុងឆ្នាំ២០២០នេះ ដោយចាប់ផ្ដើមពី នីតិវិធីទូទាត់ចំណាយបៀវត្សជូនមន្រ្តីរាជការស៊ីវិល និង ការទូទាត់ត្រង់ដែលមានវេទយិតភាពទាប ទៅកាន់នីតិវិធីអនុវត្តការងារផ្សេងៗទៀតដែលផ្សារភ្ជាប់នឹងការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធ FMIS រួមជាមួយនឹងការគិតគូរកាត់សម្រួលលើឯកសារភ្ជាប់ជាក្រដាស […]

ព័ត៌មានលម្អិត

14

Jan, 2020

លេខាធិការដ្ឋានក្រុមការងារ អេហ្វអឹមអាយអេស បង្ហាញពីចំណុចគន្លឹះៗនៃមុខងារវិភាជថវិកា ដល់មន្ត្រីហិរញ្ញកិច្ច

ដោយ៖: | Tags: | មតិយោបល់: 0

នៅព្រឹកថ្ងៃទី ១៤ ខែ មករា ឆ្នាំ ២០២០ លេខាធិការដ្ឋានក្រុមការងារគ្រប់គ្រងគម្រោង អេហ្វអឹមអាយអេស បានរៀបចំកិច្ចប្រជុំដើម្បីបង្ហាញអំពីចំណុចគន្លឹះៗនៃការអនុវត្តមុខងារ វិភាជថវិកា ដែលជាមុខងារស្នូលមួយ ក្នុងប្រព័ន្ធ អេហ្វអឹមអាយអេស ជូនដល់អ្នកប្រើប្រាស់មកពីនាយកដ្ឋានហិរញ្ញកិច្ច នៃក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីពង្រឹងការប្រើប្រាស់ និងការអនុវត្តប្រព័ន្ធ អេហ្វអឹមអាយអេស ឲ្យកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព។ នៅក្នុងកិច្ចប្រជុំដែលមានរយៈពេលជិត២ម៉ោង ក្រុមការងារបានធ្វើបទបង្ហាញ និងពិភាក្សា ព្រមទាំងធ្វើសម្រង់មតិយោបល់ ក៏ដូចជាសំណូមពររបស់មន្ត្រីហិរញ្ញកិច្ច។ បន្ទាប់ពីការធ្វើបទបង្ហាញនេះ មន្ត្រីហិរញ្ញកិច្ច បានយល់ដឹងកាន់តែស៊ីជម្រៅអំពីការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធ អេហ្វអឹមអាយអេស ជាពិសេសទាក់ទងនឹងមុខងារ វិភាជថវិកា សម្រាប់ឆ្នាំ ២០២០ នេះ។ គួរជម្រាបជូនថា នៅក្នុងឆ្នាំ ២០២០ នេះ ប្រព័ន្ធ អេហ្វអឹមអាយអេស នឹងត្រូវដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការនៅក្រសួង-ស្ថាប័នចំនួន ១៧ ថ្មី ហើយការពង្រីកវិសាលភាពនេះ នឹងធ្វើឱ្យប្រព័ន្ធទំនើបកម្មមួយនេះ កាន់តែដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់នៅក្នុងកំណែទម្រង់ហិរញ្ញវត្ថុសាធារណៈនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ដែលជាកំណែទម្រង់ដ៏សំខាន់បំផុតមួយរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល ដើម្បីជំរុញការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចប្រទេសកម្ពុជា ឱ្យប្រជែងឈ្នះប្រទេសក្នុងតំបន់ និងឈានឆ្ពោះទៅប្រជែងលើឆាកអន្តរជាតិ ។

ព័ត៌មានលម្អិត

2

Jan, 2020

សេចក្តីជូនដំណឹងស្តីពីការធ្វើសន្ធានកម្មរវាងប្រព័ន្ធ FMIS និង NRMIS

ដោយ៖: | Tags: | មតិយោបល់: 0

ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ សូមជូនដំណឹងដល់ក្រសួង-ស្ថាប័ន និង អង្គភាពក្រោមឱវាទក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុទាំងអស់ ដែលកំពុងតែប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មានសម្រាប់ការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុសាធារណៈ (FMIS) ជ្រាបថា យោងតាមផែនការរួមដំណាក់កាលទី៣ ក្នុងក្របខណ្ឌកម្មវិធីកែទម្រង់ការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុសាធារណៈ ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុ បានរៀបចំរួចរាល់នូវប្រព័ន្ធសន្ធានកម្ម រវាងប្រព័ន្ធ FMIS ជាមួយនឹងប្រព័ន្ធបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មានគ្រប់គ្រងចំណូលមិនមែនសារពើពន្ធ (NRMIS) ក្នុងន័យទាញបញ្ចូលទិន្នន័យ និង បង្កើតប្រតិបត្តិការដោយស្វ័យប្រវត្តិក្នុងប្រព័ន្ធ FMIS លើចំណូលថវិកា ដែលបានពីការប្រមូលចំណូលមិនមែនសារពើពន្ធ និង បានកត់ត្រារួចរាល់ក្នុងប្រព័ន្ធ NRMIS ។ ប្រព័ន្ធសន្ធានកម្មរវាងប្រព័ន្ធ FMIS និង ប្រព័ន្ធ NRMIS នេះ នឹងដាក់ឱ្យដំណើរការអនុវត្តចាប់ពីថ្ងៃទី ០១ ខែមករា ឆ្នាំ ២០២០ នេះតទៅ ។ ក្នុងន័យនេះ ក្រសួង-ស្ថាប័ន និង អង្គភាពក្រោមឱវាទក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុទាំងអស់ដែលកំពុងប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធ FMIS មិនតម្រូវឱ្យធ្វើការកត់ត្រាសលាកបត្របង់ចំណូលថវិកាតាមប្រព័ន្ធ NRMIS លើកលែងតែមានករណីដោយឡែកនៅមានសលាកបត្របង់ចំណូលថវិកាដែលរៀបចំខាងក្រៅប្រព័ន្ធ NRMIS គឺនៅរក្សាចុះប្រតិបត្តិការចំណូលថវិកាតាមប្រព័ន្ធ FMIS ដដែល ។ ព័ត៌មាននៃការបង់ចំណូលថវិកាទាំងអស់ ដែលក្រសួង-ស្ថាប័ន ឬអង្គភាពប្រមូលចំណូលមិនមែនសារពើពន្ធ ធ្វើការកត់ត្រានៅក្នុងប្រព័ន្ធ NRMIS នឹងត្រូវផ្ទេរចូលប្រព័ន្ធ FMIS ដោយស្វ័យប្រវត្តិតាមប្រព័ន្ធសន្ធានកម្ម ។ អាស្រ័យហេតុនេះ សូមក្រសួង-ស្ថាប័ន និង អង្គភាពក្រោមឱវាទក្រសួងសេដ្ឋកិច្ចនិងហិរញ្ញវត្ថុទាំងអស់ ដែលកំពុងប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធ FMIS ជ្រាបជាព័ត៌មាន និងអនុវត្តតាមសេចក្តីជូនដំណឹងនេះឱ្យមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់ ។ ទាញយកឯកសារនៅទីនេ៖ https://fmis.mef.gov.kh/contents/uploads/2020/01/20191230_Announcement-From-Cabinet.pdf

ព័ត៌មានលម្អិត

20

Dec, 2019

ត្រឹមសប្តាហ៍ទីបី ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០១៩ ក្រុមការងារ FMIS សម្រេចបានការចុះគាំទ្រអ្នកប្រើប្រាស់បានចំនួន ១០ ក្រសួង-ស្ថាប័ន

ដោយ៖: | Tags: | មតិយោបល់: 0

គិតត្រឹមសប្តាហ៍ទីបី នាខែធ្នូ ឆ្នាំ ២០១៩ នេះ លេខាធិការដ្ឋានក្រុមការងារគ្រប់គ្រងគម្រោង FMIS សម្រេចបាននូវការចុះគាំទ្រអ្នកប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធ FMISផ្ទាល់បានចំនួន ១០ ក្រសួង-ស្ថាប័ន ហើយ ក្នុងចំណោម ១៧ ក្រសួង-ស្ថាប័នថ្មី ដែលនឹងត្រូវប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធ FMIS ជាផ្លូវការនៅដើមឆ្នាំ ២០២០ ខាងមុខ ។ ក្រសួង-ស្ថាប័នទាំងនោះរួមមានក្រសួងវប្បធម៌ និងវិចិត្រសិល្បៈ, អាជ្ញាធរសវនកម្មជាតិ, អគ្គលេខាធិការដ្ឋានក្រុមប្រឹក្សាធម្មនុញ្ញ, អគ្គលេខាធិការដ្ឋានរដ្ឋសភា, គណៈកម្មាធិការជាតិរៀបចំការបោះឆ្នោត, អគ្គលេខាធិការដ្ឋានព្រឹទ្ធសភា, ទីស្តីការគណៈរដ្ឋមន្ត្រី, ក្រុមប្រឹក្សាអភិវឌ្ឍន៍កម្ពុជា, ក្រសួងផែនការ, និង ក្រសួងធម្មការ និងសាសនា ។ ការចុះគាំទ្រអ្នកប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធ FMIS ផ្ទាល់ នៅក្រសួង-ស្ថាប័នចំនួន១៧ថ្មី នេះ នឹងប្រព្រឹត្តិទៅរយៈពេលជាងមួយខែ ក្នុងគោលបំណងបង្ហាត់បង្ហាញពីរបៀបប្រើប្រាស់មុខងារនីមួយៗនៃប្រព័ន្ធ FMIS បន្ថែមទៀត ដើម្បីធានាថា ការអនុវត្តប្រតិបត្តិការចំណូល-ចំណាយនានារបស់ថ្នាក់ដឹកនាំ និង មន្ត្រីទទួលបន្ទុកផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុអនុវត្តបានត្រឹមត្រូវទៅតាមមុខងារនីមួយៗ រហូតអាចផលិតបានរបាយការណ៍ចេញពីប្រព័ន្ធ FMIS មុនឈានទៅប្រើប្រាស់ជាផ្លូវការ ។ បច្ចុប្បន្ន ប្រព័ន្ធ FMIS អាចមានលទ្ធភាពផលិតរបាយការណ៍បានយ៉ាងឆាប់រហ័ស និងមានគុណភាពខ្ពស់សម្រាប់ថ្នាក់ដឹកនាំជាប្រចាំថ្ងៃ ខែ ត្រីមាស ឆមាស និងឆ្នាំ ដើម្បីធ្វើការសម្រេចចិត្តលើការបែងចែកថវិកាបានកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព ដែលរបាយការណ៍ទាំងនោះរួមមាន៖ -ស្ថានភាពចំណូលថវិកាថ្នាក់ជាតិ និងថ្នាក់ក្រោមជាតិ -ស្ថានភាពចំណាយថវិកាថ្នាក់ជាតិ និងថ្នាក់ក្រោមជាតិ -ស្ថានភាពសាច់ប្រាក់ -ចំណូល និងចំណាយថវិកាតាមជំពូក -ស្ថានភាពចំណាយថវិកាជាតិតាមចំណាត់ថ្នាក់ទាំង៧ នៃមាតិកាថវិកា -ប្រៀបធៀបចមណាយថវិកាក្នុងឆ្នាំ និងឆ្នាំមុន -របាយការណ៍វិភាគប្រតិបត្តិការហិរញ្ញវត្ថុ និងថវិកានានាជាច្រើនទៀតជាបន្តបន្ទាប់ ។

ព័ត៌មានលម្អិត

12

Dec, 2019

ក្រុមការងារ FMIS ពិភាក្សាជាមួយតំណាងមកពីធនាគារ កាណាឌីយ៉ា អំពីការប្រើប្រាស់ EFT

ដោយ៖: | Tags: | មតិយោបល់: 0

នៅថ្ងៃទី១២ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០១៩ នេះ ក្រុមការងារគ្រប់គ្រងគម្រោង FMIS បានប្រជុំជាមួយតំណាងធនាគារ កាណាឌីយ៉ា (CANADIA BANK PLC.) ដើម្បីពិភាក្សាអំពីការប្រើប្រាស់ ការទូទាត់តាមប្រព័ន្ធឡេឡិចត្រូនិច ហៅកាត់ថា EFT ។ ជាលទ្ធផលនៃកិច្ចប្រជុំ ក្រុមការងារទាំងពីរ គ្រោងនឹងដាក់ឱ្យដំណើរការ EFT នៅកំឡុងត្រីមាសទី១ ឆ្នាំ ២០២០ ខាងមុខ ។ គួរជម្រាបជូនថា រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា កាលពីខែមីនា ឆ្នាំ២០១៨ កន្លងទៅ បានចាប់ផ្តើមដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់ការទូទាត់តាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិច (EFT) នេះ ។ EFT (Electronic Fund Transfer) ជាមុខងារនៅក្នុងប្រព័ន្ធ FMIS ដែលប្រើប្រាស់សម្រាប់ការទូទាត់តាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិចជូនក្រុមហ៊ុនផ្គត់ផ្គង់ និងក្រសួង-ស្ថាប័ន ដោយមិនតម្រូវឲ្យមានការបោះផ្សាយមូលប្បទានប័ត្រដោយអគ្គនាយកដ្ឋានរតនាគារជាតិឡើយ។ អគ្គនាយកដ្ឋានរតនាគារជាតិនឹងផ្ទេរទឹកប្រាក់ចេញពីគណនីនៅធនាគារជាតិ ទៅគណនីធនាគាររបស់ក្រុមហ៊ុនផ្គត់ផ្គង់ ឬក្រសួង-ស្ថាប័ន ដោយផ្ទាល់តែម្តង ។

ព័ត៌មានលម្អិត