+855 23 43 00 63

12

Jan, 2016

សកម្មភាព​គាំទ្រ និង បង្ហាត់បង្ហាញ​ដោយ​ផ្ទាល់​អំពី​ការប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធព័ត៌មានវិទ្យា​គ្រប់គ្រង​ហិរញ្ញវត្ថុ​សាធារណៈ (FMIS) នៅ​តាម​រតនាគារ​រាជធានី-ខេត្ត

ដោយ៖: | Tags: | មតិយោបល់: 0

កាលពី​ថ្ងៃទី ០៤ ខែ មករា រហូតដល់​ថ្ងៃទី ០៨ ខែ មករា  ឆ្នាំ ២០១៦ ក្រុមការងារ​គម្រោង FMIS រួមមាន មន្រ្តី​នៃ​នាយកដ្ឋាន​ព័ត៌មានវិទ្យា, មន្រ្តី​នៃ
​អគ្គនាយកដ្ឋាន​រតនាគារជាតិ, ក្រុមការងារ​ទទួលបន្ទុក​មុខងារ​ចំនួន​ប្រាំ, ក្រុមការងារ​បច្ចេកទេស, និង ក្រុមការងារ​មុខងារ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ផ្គត់ផ្គង់ បាន​ចូលរួម​សហការគ្នា​ធ្វើដំណើរ​ទៅកាន់​រតនាគារ​រាជធានី-ខេត្ត​ចំនួន ៤ គឺ រតនាគារ​រាជធានី​ភ្នំពេញ, រតនាគារ​ខេត្តកណ្តាល, រតនាគារ​ខេត្ត
បាត់ដំបង, និង រតនាគារ​ខេត្ត​ប៉ៃលិន ដើម្បី​ចុះ​បេសកកម្ម​គាំទ្រ និង បង្ហាត់បង្ហាញ​ដោយផ្ទាល់​អំពី​ការប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ FMIS ។ ក្នុង​គោលដៅ​សម្រេច​ឱ្យបាន​តាម​គោលបំណង​នេះ​ដោយ​រលូន ក្រុមការងារ​បានធ្វើការ​បែងចែក​រតនាគារ​ជា​ជំហានៗ និង បាន​បែងចែក​គ្នា​ជា ៤ ក្រុម ចុះ​បេសកកម្ម​ក្នុង​មួយ​សប្តាហ៍​ពេញ ដោយ​មន្រ្តី​នៃ​នាយកដ្ឋាន​ព័ត៌មានវិទ្យា, មន្រ្តី​នៃ​អគ្គនាយកដ្ឋាន​រតនាគារជាតិ, ក្រុមការងារ​ទទួលបន្ទុក​មុខងារ​ទាំង​ប្រាំ, ក្រុមការងារ​បច្ចេកទេស ,និង ក្រុមការងារ​មុខងារ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ផ្គត់ផ្គង់ បាន​បែងចែក​គ្នា​ជា​ក្រុមៗដើម្បី​ធ្វើដំណើរ​ទៅកាន់ រតនាគារ​រាជធានី-ខេត្ត​គោលដៅ​ស្របតាម​ផែនការ​ដែល​បានគ្រោង​ទុក ។ ក្នុង​ដំណើរ​បេសកម្ម​នេះ ក្រុមការងារ​មាន​គោលបំណង​ជាសំខាន់ គឺ​ធ្វើការ​សម្របសម្រួល, បណ្តុះបណ្តាល, និង បង្ហាត់បង្រៀន​ដោយផ្ទាល់​លើ​ការប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ FMIS នៅតាម​រតនាគារ​រាជធានី-ខេត្ត ឱ្យ​អ្នកប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ​ទទួលបាន​ចំណេះដឹង និង ចំណេះធ្វើ ដោយ​ក្នុងនោះ​ក្រុមការងារ​បាន​បង្ហាត់បង្ហាញ​ទៅដល់​មន្រ្តី​ពាក់ព័ន្ធ​ដែលជា​អ្នកប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ​ដោយផ្ទាល់ អំពី​ការប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ​ដែល​តម្រូវឱ្យ​មន្រ្តី​យក​កិច្ចការ​ប្រចាំថ្ងៃ​ជាក់ស្តែង​មក​អនុវត្ត​តែម្តង​នៅក្នុង​ប្រព័ន្ធ FMIS ។ ទោះបីជា​ក្រុមការងារ​បាន​ជួបប្រទះ​នូវ​បញ្ហា​ប្រឈម​ជាច្រើន​យ៉ាងណាក្តី ក៏ប៉ុន្តែ​លទ្ធផល​នៃ​ការអនុវត្ត​សម្រាប់​រតនាគារ​រាជធានី-ខេត្ត​ទាំង ៤ ជារួម​មាន​ដូចខាងក្រោម៖

  • មន្រ្តី​នៃ​នាយកដ្ឋាន​ព័ត៌មានវិទ្យា និង មន្រ្តី​នៃ​អគ្គនាយកដ្ឋាន​រតនាគារជាតិ សហការ​សម្របសម្រួល​ដល់​ដំណើរការ​រៀបចំ​នានា​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​គោលបំណង និង វត្ថុបំណង​របស់​ក្រុមការងារ ដោយ​សម្រួល​ឱ្យមាន​កិច្ចសហការ​ល្អ​រវាង​ក្រុមការងារ​រួម និង មន្រ្តី​រតនាគារ​រាជធានី-ខេត្ត ព្រមជាមួយ​នឹង​កិច្ចការ​ដទៃផ្សេងៗទៀត ។
    role-out4
  • ក្រុមការងារ​គ្រប់គ្រង​មុខងារ បាន​ចូលរួម​បង្ហាត់បង្ហាញ​ដល់​មន្រ្តី​ពី​នីតិវីធី​ក្នុងការ​ប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ និង តម្រូវការ​ឯកសារ​ពាក់ព័ន្ធ​ផ្សេងៗដែល​ចាំបាច់​ដើម្បី​បញ្ចូល​ក្នុង​ប្រព័ន្ធ​សម្រាប់​មុខងារ​ចំនួន​ប្រាំ (សៀវភៅធំ, វិភាជន៍​ថវិកា, គណនី​ត្រូវ​ទារ, គណនី​ត្រូវ​សង, និង គ្រប់​គង​សាច់ប្រាក់) ដោយមាន​ការគាំទ្រ​តិចតួច​ពី​ក្រុមការងារ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ផ្គត់ផ្គង់ ។ ក្នុងនោះ​រតនាគារ​រាជធានី-ខេត្ត​ចំនួន ៣ គឺ​រតនាគារ​រាជធានី​ភ្នំពេញ, រតនាគារ​ខេត្តបាត់ដំបង, និង រតនាគារ​ប៉ៃលិន​បានទទួល​បាន​ប្រតិបត្តិការ​មួយចំនួន ដូចនេះ​ក្រុមការងារ​ទទួលបន្ទុក​មុខងារ​បាន​សហការ​ជាមួយនឹង​មន្រ្តី​ពាក់ព័ន្ធ​អនុវត្ត​ដាក់ចូល​ក្នុង​ប្រព័ន្ធ ។ បន្ថែម​ពីលើ​នេះ ក្រុមការងារ ក៏បាន​ជួយ​ប្រមែប្រមូល​ទិន្នន័យ​ដើម្បី​ធ្វើ Data Conversion ដើម្បី​បញ្ចូល​ទៅក្នុង​ប្រព័ន្ធ ។ យ៉ាងណាក្តី ក្រុមការងារ​បាន​ជួបប្រទះ​នូវ​បញ្ហា​ប្រឈម​ខ្លះៗ ដូចជា ភាពរអាក់រអួល​ក្នុងការ​ប្រើប្រាស់, មន្រ្តី​នៅ​ពុំទាន់​យល់ដឹង​ច្បាស់​ពី​របៀប​ក្នុង​ការអនុវត្ត​ការងារ​នៅក្នុង​ប្រព័ន្ធ (ពុំទាន់​មានការ​ឯកភាពគ្នា​គ្រប់ជ្រុងជ្រោយ​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ទិន្នន័យ​ដែល​ត្រូវ​បញ្ចូល​ក្នុង​ប្រព័ន្ធ….), សមត្ថភាព​របស់​ក្រុមការងារ​ផ្គត់ផ្គង់​ប្រព័ន្ធ​នៅមានកម្រិត និង ភាព​មមាញឹក​យ៉ាងខ្លាំង​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​កិច្ចការងារ​ប្រចាំថ្ងៃ​ដែល​នៅ​សេសសល់​ពី​ឆ្នាំ​ចាស់ និង ការកត់ត្រា​ជាន់គ្នា​ច្រើនដង (ក្នុង Excel, ក្នុង​ប្រព័ន្ធ KIT, និង Web Portal) ។
    role-out5
  • ក្រុមការងារ​បច្ចេកទេស​គមនាគមន៍ និង ព័ត៌មាន​បាន​ដំឡើងម៉ាស៊ីន​ព្រី​ន (Printer) និង បង្ហាត់បង្ហាញ​ដល់​មន្រ្តី​ពី​របៀប​ប្រើប្រាស់​ម៉ាស៊ីន​ព្រីន, របៀប​ពិនិត្យមើល, របៀប​ដោះស្រាយបញ្ហា​ចំពោះ​ប្រព័ន្ធ​កុំព្យូទ័រ, របៀប​ពិនិត្យមើល​បណ្តាញ​តភ្ជាប់ (អ៊ីនធឺណែត និង ខ្សែបណ្តាញ) និង ចូលរួម​សហការ​សម្របសម្រួល​ជាមួយ​ក្រុមការងារ​មុខងារ ។ ទន្ទឹមនឹងនោះ​ដែរ ក្រុមការងារ​ក៏​បានធ្វើ​ការបង្ហាញ​ពី​របៀប​ប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ Help Desk ដើម្បី​ជា​ជំនួយ​ដល់​មន្ត្រី​ក្នុងការ​បញ្ជូន​នូវ​បញ្ហា​ប្រឈម​នានា​ដែល​អាច​នឹង​ជួបប្រទះ​នៅពេល​ប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ FMIS ព្រមជាមួយ​នឹង​ការណែនាំ​ពី​នីតិវិធី​សំខាន់ៗចំពោះ​ការការពារ និង របៀប​ថែរក្សា​ឧប​រក​ណ៍ និង សម្ភារៈ​អេ​ឡិច​ត្រូនិច ។
    role-out7

សរុប​ជារួម ក្រុមការងារ​ផ្នែក​មុខងារ និង បច្ចេកទេស បាន​ខិតខំ​ប្រឹងប្រែង​ក្នុងការ​គាំទ្រ​ការប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ FMIS ហើយ​មន្រ្តី​រតនាគារ​រាជធានី-ខេត្ត​ក៏បាន​ខិតខំ​ក្រេបជញ្ជក់​ចំណេះដឹង និង ចំណេះធ្វើ​ដើម្បី​បង្កើន​សមត្ថភាព​របស់ខ្លួន​ក្នុង​ប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ FMIS ។ យ៉ាងណាមិញ ដោយសារ​ពេលវេលា​ចុះ​គាំទ្រ និង បង្ហាត់បង្ហាញ​មាន​រយៈពេល​ខ្លី, មន្រ្តី​ពាក់ព័ន្ធ​មាន​ភាព​មមាញឹក​យ៉ាងខ្លាំង​ក្នុងការ​កត់ត្រា​ជាន់គ្នា​ច្រើន, សមត្ថភាព​ក្រុមការងារ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ផ្គត់ផ្គង់​មាន​កម្រិត​ខ្លាំង, និង បញ្ហា​នានា​ដូច​បាន​រៀបរាប់​ខាងលើ ធ្វើឱ្យ​លទ្ធផល​ពុំបាន​ល្អប្រសើរ​ស្របតាម​ការរំពឹងទុក ១០០% នោះទេ ។ ជាមួយគ្នានេះ​មន្រ្តី​ដែលជា​អ្នកប្រើប្រាស់​បានស្នើ​សុំឱ្យ​គ្រប់ភាគី​ពាក់ព័ន្ធ​បន្ត​ជួយ​គាំទ្រ និង បង្ហាត់បង្ហាញ​បន្ថែមទៀត​នៅពេល​ក្រោយ​ដើម្បីឱ្យ​មន្រ្តី​មាន​សមត្ថភាព​ពេញលេញ និង គ្រប់ជ្រុងជ្រោយ​ក្នុងការ​អនុវត្ត​ការងារ​នៅក្នុង​ប្រព័ន្ធ FMIS ដែលជា​ទី​ទុកចិត្ត​សម្រាប់​សម្រួល​ដល់​ការអនុវត្ត​ការងារ​ប្រចាំថ្ងៃ​របស់​មន្រ្តី​រតនាគារ​រាជធានី-ខេត្ត ។ ក្រោយ​បញ្ចប់​បេសកកម្ម​លើកទីមួយ​នេះ ក្រុមការងារ​គាំទ្រ​របស់​នាយកដ្ឋាន​ព័ត៌មានវិទ្យា​បាន​បើក​កិច្ចប្រជុំ​ផ្ទៃក្នុង​នៅ​ថ្ងៃ​ចុង​សប្តាហ៍ ដើម្បី​ស្វែងរក​យុទ្ធសាស្រ្ត​គន្លឹះ​សម្រាប់​ត្រៀម​ដោះស្រាយបញ្ហា​ទាំងអស់នេះ​នៅក្នុង​ការអនុវត្ត​បេសកកម្ម​នៅ​សប្តាហ៍​បន្តបន្ទាប់ ៕
role-out1role-out8role-out6 role-out