+855 23 43 00 63

16

Jun, 2014

កិច្ចប្រជុំ​ថ្នាក់ដឹកនាំ​ស្តីពី “កិច្ចពិភាក្សា​កំណត់​ទិសដៅ​នៃ​កា​រៀបចំ​នីតិវិធី​អនុវត្ត​ការងារ​អនាគត (To-Be Business Process) សម្រាប់​ត្រៀម​រៀបចំ​ប្រព័ន្ធ FMIS”

ដោយ៖: | Tags: | មតិយោបល់: 0

កាលពី​ថ្ងៃទី១២ ខែមិថុនា ឆ្នាំ ២០១៤ វេលា​ម៉ោង ៣:០០ រសៀល ក្រុមការងារ​គ្រប់គ្រង​គម្រោង FMIS (FMWG) នៃ​ក្រសួង​សេដ្ឋកិច្ច​និង​ហិរញ្ញវត្ថុ​បានរៀបចំ​កិច្ចប្រជុំ​ថ្នាក់ដឹកនាំ​មួយ​ស្តីពី “កិច្ចពិភាក្សា​និង​កំណត់​ទិសដៅ​នៃ​កា​រៀបចំ​នីតិវិធី​អនុវត្ត​ការងារ​អនាគត (To-Be Business Process) សម្រាប់​ត្រៀម​រៀបចំ​ប្រព័ន្ធ FMIS” នៅ​សាលប្រជុំ​អាគារ “ឃ” បន្ទប់​ប្រជុំ​ជាន់ផ្ទាល់ដី នៃ​ទីស្តីការក្រសួង​សេដ្ឋកិច្ច​និង​ហិរញ្ញវត្ថុ ក្រោម​ការដឹកនាំ​របស់ ឯកឧត្តម អូន ព័ន្ធមុនីរ័ត្ន រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួង​សេដ្ឋកិច្ច​និង​ហិរញ្ញវត្ថុ។ កិច្ចប្រជុំ​បាន​ប្រព្រឹត្តិ​ទៅដោយ​មានការ​ចូលរួម​ពី​ថ្នាក់ដឹកនាំ​ក្រសួង​សេដ្ឋកិច្ច​និង​ហិរញ្ញវត្ថុ និង​សមាជិក​នៃ​ក្រុមការងារ​គ្រប់គ្រង​គម្រោង FMIS។ គោលបំណង​សំខាន់​នៃ​កិច្ចប្រជុំ​គឺ​ចង់បង្ហាញ​ពី​នីតិវិធី​អនុវត្ត​ការងារ​បច្ចុប្បន្ន​មួយ ដែលមាន​ជំហាន​ច្រើនជាងគេ​ក្នុងចំណោម​នីតិវិធី​អនុវត្ត​ការងារ​ផ្សេងៗ ជូន​ដល់​ថ្នាក់ដឹកនាំ​ដើម្បី​ផ្តល់​ជា​អនុ​សា​ន៍​ណែនាំ​ដល់​ក្រុមការងារ​សម្រាប់​ជា​ទិសដៅ​នៃ​ការរៀបចំ​នីតិវិធី​អនុវត្ត​ការងារ​អនាគត ដែល​នឹងត្រូវ​ប្រើប្រាស់​សម្រាប់​ប្រព័ន្ធ FMIS។ ជា​លទ្ធផល ក្រុមការងារ​របស់​គម្រោង FMIS បានទទួល​អនុសាសន៍​ជាច្រើន ដែលជា​ធាតុ​ចូល​សំខាន់ៗ​ពី​អង្គប្រជុុំ ជាពិសេស ឯកឧត្តម​រដ្ឋមន្ត្រី​បានសម្រេច​ផ្តល់​ជាអនុសាសន៍​មួយចំនួន​ដូចខាងក្រោម ដើម្បី​ផ្ដល់ជូន​ក្រុមការងារ FMWG ថ្នាក់ដឹកនាំ​ក្រសួង ថ្នាក់ដឹកនាំ​អគ្គនាយកដ្ឋាន នាយកដ្ឋាន និងគណៈកម្មាធិការ​ដឹកនាំ​ការងារកែទម្រង់​ការគ្រប់គ្រង​ហិរញ្ញវត្ថុ​សាធារណៈ​យកទៅអនុវត្ត​បន្តដូចខាងក្រោម៖

ក្នុងចំណោម​ជម្រើស​ចំនួន៣ សម្រាប់​ជា​ទិសដៅ​នៃ​ការរៀបចំ​នីតិវិធី​អនុវត្ត​ការងារ​អនាគត​សម្រាប់​ដាក់​ប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ FMIS ថ្នាក់ដឹកនាំ​សម្រេច​ជ្រើស​យក​ជម្រើស​ទី៣ ដែល​មានន័យថា​នីតិវិធី​អនុវត្ត​ការងារ​នៅ​ចំណុចត្រួតពិនិត្យ​នីមួយៗនៅក្នុង​ប្រព័ន្ធ FMIS នឹងមាន​ការងារ​ជា​ជំហាន​ចំនួន​ពីរ​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង Add (បញ្ចូល​ទិន្នន័យ និង​ព័ត៌មាន) និង Confirm (សម្រេច និង​អនុម័ត) ដើម្បី​ធានា​ឱ្យ​ការអនុវត្ត​ប្រព័ន្ធ FMIS នៅ​កម្ពុជា​នៅ​ឆ្នាំ២០១៥ ប្រកបដោយ​ឧត្ត​មា​នុ​វត្ត​ដូច​ប្រទេស​នៅក្នុង​តំបន់ និង​សាកលលោក។ ចំណែកឯ​ការងារ​ផ្សេងៗ ដែល​ត្រូវការ​អនុវត្ត​ដោយដៃ (Manual Processes) ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ការពិនិត្យ និង អនុម័ត ដែល​ពុំ​ផ្ដល់នូវ​តម្លៃបន្ថែម​ដល់​ប្រព័ន្ធ FMIS នឹងត្រូវ​បន្ត​អនុវត្ត​នៅក្រៅ​ប្រព័ន្ធ FMIS ហើយ​ការងារ​ដែល​នៅក្រៅ​ប្រព័ន្ធ​ទាំងនោះ​នឹងត្រូវ​ធ្វើសនិទានកម្ម​ដោយ​ថ្នាក់ដឹកនាំ​ក្រសួង អគ្គនាយកដ្ឋាន និង នាយកដ្ឋាន និង គណៈកម្មាធិការ​ដឹកនាំ​ការងារកែទម្រង់​ការគ្រប់គ្រង​ហិរញ្ញវត្ថុ​សាធារណៈ ព្រោះ​ការគិតគូរ និង សម្រេច​ទៅលើ​ការសម្រួល ឬ កាត់​ជំហាន​នៃ​នីតិវិធី​អនុវត្ត​ការងារ​គឺជា​ការងារ​របស់ ថ្នាក់ដឹកនាំ​ក្រសួង អគ្គនាយកដ្ឋាន និង នាយកដ្ឋាន និង គណៈកម្មការ​កំណែទម្រង់​ហិរញ្ញវត្ថុ​សាធារណៈ មិនមែនជា​ការងារ​ដែល​ក្រុមការងារ FMWG អាច​សម្រេចបាន​នោះទេ។

ជាមួយនឹង​ការជ្រើសរើស​ជម្រើស​នេះដែរ ថ្នាក់ដឹកនាំ​នៃ​នាយកដ្ឋាន​ពាក់ព័ន្ធ​ទាំងអស់​ត្រូវ​ចូលរួម​យ៉ាងសកម្ម​ជាមួយនឹង​ក្រុមការងារ FMWG ជាពិសេស​អគ្គនាយកដ្ឋាន​រតនាគារជាតិ និង​អគ្គនាយកដ្ឋាន​ថវិកា ដើម្បី​ពិភាក្សា និង​រៀបចំ​នីតិវិធី​អនុវត្ត​ការងារ​អនាគត​សម្រាប់​ដាក់ចូល​ក្នុង​ប្រព័ន្ធ FMIS ព្រមទាំង​សិក្សា និង​រៀបចំផែនការ​ផ្លាស់ប្តូរ​ឱ្យបាន​ច្បាស់លាស់​ពីមុខ​ងារ និង ការកសាង​សមត្ថភាព​ជូន​ដល់​មន្រ្តី​ដែល​នឹងត្រូវ​ប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ និង​នៅក្រៅ​ប្រព័ន្ធ។ ត្រូវ​គិតគូរ​យកចិត្តទុកដាក់​ខ្ពស់​លើ​ការងារ​រៀបចំ​នីតិវិធី​អនុវត្ត​ការងារ​អនាគត​ដោយ​ផ្សារភ្ជាប់​ទៅនឹង​ការរៀបចំ​អង្គភាព​ថវិកា និង​ការអនុវត្ត​ថវិកាកម្ម​វិធី និង ការងារ​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ការអនុវត្ត​ប្រព័ន្ធ FMIS ដោយ​ផ្ដល់​ជា​ធាតុ​ចូល​តាម​តម្រូវការ​របស់ FMIS Contractor និង ក្រុមការងារ FMWG ឱ្យបាន​ទាន់ពេលវេលា ផ្ដល់នូវ​មន្ត្រី​ដែលមាន​ជំនាញ​ខ្ពស់ និង មានលទ្ធភាព​ធ្វើការ​សម្រេចចិត្ត  ចៀសវាង​នូវ​ការប្រើ “កូន​មន្ត្រី” ឱ្យមក​ចូលរួម​ក្នុងការ​ងារ FMIS ។

ក្រុមការងារ FMWG ត្រូវ​រៀបចំ​សិក្ខាសាលា​ឱ្យបាន​ច្រើនលើកច្រើនសារ អំពី​ការងារ​រៀបចំ​នីតិវិធី​អនុវត្ត​ការងារ​អនាគត និង​ការគ្រប់គ្រង​ការផ្លាស់ប្តូរ​ជាមួយ​ថ្នាក់ដឹកនាំ​អគ្គនាយកដ្ឋាន​ពាក់ព័ន្ធ និង ឱ្យមាន​ការយកចិត្តទុកដាក់​ពី​ថ្នាក់ដឹកនាំ​អគ្គនាយកដ្ឋាន​ពាក់ព័ន្ធ​ដើម្បី​ឱ្យបាន​យល់ច្បាស់​ពី​នីតិវិធី​អនុវត្ត​ការងារ​អនាគត​សម្រាប់​ប្រព័ន្ធ​FMIS  ព្រមទាំងបន្ត​អនុវត្ត​យុទ្ធសាស្រ្ត​គ្រប់គ្រង​ការផ្លាស់ប្តូរ​ឱ្យបាន​ទូលំទូលាយ​ទំាង​នៅក្នុង​ក្របខ័ណ្ឌ​ក្រសួង​សេដ្ឋ​កិច្ន​និង​ហិរញ្ញវត្ថុ និង ក្រសួង​ស្ថាប័ន​នានា​របស់​រាជរដ្ឋាភិបាល ឱ្យបាន​យល់ដឹង​អំពី​ការផ្លាស់ប្តូរ និង​ការកែសម្រួល​នីតិវិធី​អនុវត្ត​ការងារ​នៅក្នុង​ក្រសួង​សេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីឱ្យ​ក្រសួង​ស្ថាប័ន​នានា​ត្រៀម​រៀបចំ និង ចាប់ផ្តើម​ផ្តោតការយកចិត្តទុកដាក់​ក្នុងការ​ងារ​កែទម្រង់ ដែល​នឹង​ជួយ​ឱ្យ​កម្មវិធី​កែទម្រង់​ហិរញ្ញវត្ថុ​សាធារណៈ​អនុវត្ត​ទៅដោយ​រលូន និង​ទទួលបាន​ជោគជ័យ ។

កិច្ចប្រជុំ​បានបញ្ចប់នៅ​វេលា​ម៉ោង ៥:៣០ នាទី​ល្ងាច ប្រកបដោយ​ភាពរលូន និង​ស្របទៅតាម​ការរំពឹងទុក​របស់​ក្រុមការងារ។